Opanowaliśmy Gniew!

Kamila Gurzyńska z Saraworkwear Wheel Brothers jest niesamowita i ponownie wywalczyła podium tym razem w Quark Bikes. Oprócz Kamili, która stanęła na 2 miejscu podium w kategorii Kobiet, Andrzej Mączewski z sara Wheel Brothers uplasował się na 3 miejscu w swojej kategorii. Gniew mile nas zaskoczył, oto wyniki wszystkich naszych zawodników: Miejsce 23: Karol Borkowski (12 w swoje kategorii), Miejsce 50: Andrzej Mączewski (3 w swojej kategorii), Miejsce 68: Kamila Gurzyńska (2 w swojej kategorii), Miejsce 71: Zibigniew Szymański (22 w swojej kategorii), Miejsce 104: Mateusz Gurzyński (40 w swojej kategorii).

2 miejsce w Rawie Mazowieckiej

W Rawie Mazowieckiej zawodnicy Sara Wheel Brothers zmierzyli się z wymagającymi pojazdami oraz technicznymi zjazdami. Oczywiście na trasie nie zabrakło wielu odcinków na których piach dawał się we znaki. Wszystko to łączyły szybkie szutrowe odcinki które wycisnęły z kolarzy ostatnie krople potu. Ostatecznie z naszego teamu 3 miejsce w swojej kategorii wywalczył Jacek Pieściński oraz drugie Mikołaj Kuczwalski.

Zawodniczka Sara Wheel Brothers pierwsza na mecie!

Kamila Gurzyńska okazała się najlepsza na tranie mini w Połczynie Zdroju wśród kobiet. Ta trasa to mieszanka szutrów z pięknymi, prowadzącymi lasami singlami i kilkoma stromymi zjazdami. Początek trasy dosłownie wyciągał z centrum miasta w nieznane szutrowymi ścieżkami. Przejazd przez kładkę i zaraz za nią wspinaczka na górę dostarczyły niezapomnianych wrażeń. Powrót do mety prowadził ponownie szutrowymi ścieżkami.

Finał Garmin MTB w Sopocie

Wiosenna edycja Garmin MTB Series dobiegła końca. Finałowa seria rozegrała się w Sopocie. Finał w Sopocie okazał się wisienką na torcie. Trasa zaserwowała nam długie single, ciekawe zjazdy, wymagające podjazdy. Nie da się ukryć, że ponad 650m przewyższenia na 27 km zrobiło robotę serwując nam interwałowy roller coster. Nie wspominając o tym, że dystans MAXI tradycyjnie pokonał wytyczoną pętle dwukrotnie wspinając się na 1300 metrów.

Najwyższy stopień podium dla Sara Wheel Brothers!

Ostatnia startowa niedziela była dla naszej drużyny wyjątkowo udana. Nasi zawodnicy stanęli na lini startu dwóch maratonów- Cisowianka Mazowia MTB Marathon w Legionowie oraz Garmin MTB Series w Gdańsku. Trasa Mazowi w Legionowie przeprowadziła naszych kolarzy przez lasy Chotomowskie. Na trasie nie zabrakło szybkiego oraz dość piaszczystego odcinka specjalnego oraz kilku kilometrów singli. Wisienką na torcie była kilometrowa prosta do mety, którą nasi zawodnicy świetnie wykorzystali w konsekwencji stając na podium w swoich kategoriach.

Kolejne starty Sara Wheel Brothers

Pierwsze zawody weekendu 6-7 kwietnia za nami. W Pelplinie pojawiło się 3 kolarzy drużyny Sara Workwear Wheel Brothers Racing. Miejscowy Ośrodek kultury przygotował dla zawodników dwa dystanse 30 i 45 km rozgrywane na pętli liczącej około 15 km. Trasa wiodła głównie szybkimi szutrowymi drogami z niewielką ilością miejsc z grząskim piaskiem, Jedynym technicznym fragmentem był około 1,5 km singeltrack na którym też można było bardzo szybko pojechać. Trasa preferowała silnych zawodników, którzy potrafią utrzymać tempo ponad 30 km/h na większości trasy.

Sara sponsorem zawodów balonowych

Wspaniała organizacja zawodów w naszym mieście zasługuję na pochwałę! Brawo Lisie Kąty! Cieszymy się, że byliśmy częścią tak ważnej i pięknej imprezy sportowej!  Już nie możemy doczekać się kolejnej edycji balonów nad naszym miastem!

Sara Wheel Brothers znowu na podium!

Bardzo udany weekend zawodników Saraworkwear Wheel Brothers! Aż 2 miejsca na podium udało się wywalczyć w Cisowianka Mazovia MTB Marathon w Legionowie oraz 1 przez Kamilę w gdańskim Garminie. Warto również dodać, że w innych zawodach odbywających się w ten weekend w Pelplinie również pojawiło się 3 kolarzy drużyny Sara Workwear Wheel Brothers Racing, którzy wystąpili w dwóch dystansach 30 i 45 km rozgrywanych na pętli liczącej około 15 km.

Pierwsze podium w tym roku!

W Górznie rozegrany został III Górznieński Maraton MTB. Trasa rajdu przebiegła przez Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy, dostarczając niesamowitych wrażeń i wielu emocji - zwłaszcza, że podium w pierwszym starcie w tym sezonie, zajął Rafał Najdrowski, występujący w barwach Saraworkwear Wheel Brothers!

Mamy własną drużynę kolarską!

Zostaliśmy sponsorem tytularnym! Postanowiliśmy wesprzeć grupę kolarstwa górskiego, która teraz nosi nazwę Saraworkwear Wheel Brothers! Z tej okazji już dziś zapraszamy wszystkich mieszkańców Grudziądza na 3 Festiwal Rowerowy, który odbędzie się na Błoniach w czerwcu!

Sara nadal sponsorem GKM-u!

Z dumą od wielu lat wspieramy grudziądzki żużel! Miło nam poinformować, że przez kolejny sezon będziemy wspierać naszych zawodników w walce o punkty w najlepszej lidze świata!

Wspieramy młode talenty!

Zakończyły się targi edukacyjne w Grudziądzu, na którym klasa pod naszym patronatem reklamowała swój kierunek na Targach Edukacyjnych na hali widowiskowo - sportowej na Lotnisku. Szyliśmy, rysowaliśmy i pokazaliśmy kolejnym młodym osobom jak uwielbiamy swoją pracę...